Movie in the city"


Patriciaemilie 2010-01-17 @ 20:24:26


picture;me

Hey! I fredags blev det bio med Anna.Vi hade tänkt att se Sherlock Holmes.Men tvyärr fanns det inte några platser kvar.Så det blev Har du hört ryktet om Morgans?Den var bra men det var synd att vi inte kunnde se Sherlock Holmes istället.Men för min del kvittade vilken film vi kollade på.en en jag har som måste nu till nästa månad är  Avatar i 3D.Jag hoppas bara att jag hinner se den innan den slutar gå på bio.With love Patriciaemilie.

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback