Thursday changes


Patriciaemilie 2009-09-17 @ 20:04:51

Hej som vissa har märkt så har jag lagt in lösenord på min blogg men nu har jag inte det mer,det vara bara för att förrgår när jag skulle ändra en sak så ändrades hela bloggen men nu är det fixat. Det ända jag håller på att ordna nu till bloggen är en header annars kommer det inga störr förändringar. Eller jo det gör det kanske..hade tänkt lägga in reklam på min blogg om det blir snyggt.Nej nu ska jag städa mums bur sen blir det nog tv. See Yaa!

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback