Postcard


Patriciaemilie 2009-09-14 @ 17:18:55

Hej, det var ett tag sedan. Hoppas allt är bra med er läsare. Mitt liv flytter på hyfsat bra. Har äntligen fixat lite musik till min mobil och idag i skolan fick jag typ 50 låtar av Anna. I dag har det varit en helt vanlig dag i skolan, plugg, slöjd, skratta åt Hampus och garva åt Anna och Oscar annars inget speciellt idag. Annars har jag bara pluggat som en jubel idiot till provet imorgon men det ska nog gå bra har bara haft 6 fel på två läxförhör. Nej nu har jag inte tid mer ska fixa mig sen ska man träna i två timmar som vanligt och sen när jag kommer hem blir det duschen och panik plugga lite till för att tanken slog mig i duschen att nu är provet ännu närmare. Love Yaa!

P.S
ett stort GRATTIS till en väldigt LITEN OSCAR som äntligen har lämnat sin fjortis bakom sig(hoppas jag)!!! och ja jag vet att jag "hatar" dig men det här är du värd *PUSS*


Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.
Postat av: KUNGEN GIERUP

tack så mycket, jag "hatar" dig med :D

2009-09-14 @ 17:33:48
Postat av: den riktiga kungen.

HAHHAHAHHAHHAHAHHAHAH!

2009-09-17 @ 20:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback