Att falla handlöst


Patriciaemilie 2009-09-06 @ 21:21:07

Hej i helgen har jag provat på att falla handlöst i en trappa inte så smart, kanske. Men allt gick bra som tur. För utom lite skrapsår på benen och lite ont i höger fot och knä. Men annars känns det hyfsat bra. Och ni undrar kanske hur det kunde hända... jo det var så här att jag skulle gå ut med soperna och när jag ska ta trappan ner till källaren så kommer fötterna i otakt och då trillade jag och det hade jag sluppigt om det hade funnits trappräcken men som min vanliga otur fanns det inte i den trappan. Men nu kommer det roligaste igår när jag läste min bok, Allt för min syster, så hittade jag en bra beskrivning. "när man missar ett trappsteg och börjar snubbla nerför trappan- då man några evighets sekunder inser att man kommer att slå sig och att det kommer göra riktigt ont." Ja en riktigt bra beskrivning på vad jag gjorde i stort sätt. Och på köpet blev mitt missöde änu roligare tyckte jag. Hoppas ni har haft mer tur, See Yaa!

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback