We sold out all over the world


Patriciaemilie 2009-12-26 @ 18:42:14


picture;me

Hey, köpte mina linnen innan idag så nu är jag redo inför Göte till 100%.Har fortfarande inte packat men det måste jag göra nu,så att jag inte glömmer något som jag alltid gör.I lurarna finns Get mama a house -The Teddybears."Lalalaaaa!".Sorry jag vet inte vad jag mer ska skriva för att varje gång jag kommer på det så försvinner det in i musiken.Woops!Jag borde inte lyssna på musik när jag sitter och skriver.Måste bara säga att just nu finns Best days- Matt White i lurarna,super duper bra!Asså jag måste verkligen packa men vill bara sitta kvar här...These were my best days of my life....nananananannaaa......aaahhhhaaaa...o darling......Nej vad håller jag på med jag e helt knasig i dag!Ursäkta dettta inlägg asså.With love Patriciaemilie.

P.S. Hoppas ni gillar bilden för det gör jag" See Yaa!

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.
Postat av: HEVA

hahah är det äkta donuts ?=)

2010-01-03 @ 14:23:29
URL: http://heva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback