Traveling with a bag


Patriciaemilie 2009-12-26 @ 20:24:16

Sitter oc har besluts ångest!Jag vet inte vad jag ska packa till Göte imorgon vet typ 1/3 del vad jag ska ha med.Annars är det tomt...Pratade innan med Anna men glämmde fråga om hon hade några tips....Gud jag vill ta med hela garderoben men det går ju inte.Varför ska det vara så himmla svårt.Jag har kommit på att jag måste ladda både mobil och kamera i natt och det får jag absolut inte glömma.Jag har i alla fall köpt puko,festis och äpple att ha med i bilen.För att Anna och hennes familj kommer och hämtar mig lite innan 8.Jag kommer att likna ett lik då.Som tur finns det smink som kan dölja lite av mitt morgon ansikte.Nu ska jag se om pack stoppen släpper och att jag inte glömmer något!With love Patriciaemilie.

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback