Moviestar/Filmstjärna


Patriciaemilie 2009-12-25 @ 14:28:38


picture;me

Hey!Min julafton fortsatte lika trevligt som den hade börjat.Fick allt jag behövde och hade önskat mig.Hoppas ni blev nöjda med era julklappar.Fick fullt med filmer som jag ska kolla på idag och sen ska jag kolla på alla filmer som går på tv:n också.För idag orkar jag inte göra ett pipp.Imorgon ska jag börja packa till Göteborg.Åker dit med Anna.Så jag kommer inte uppdatera sen på några dagar innan nyår.Nej nu ska jag fortsätta att kolla på filmen.Hoppas ni har haft en bra jul.With love Patriciaemilie.

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.
Postat av: ANANANANNANANASEN!

Sv: haha, dt där pusslet är en sån där tradition jag & syrran har, ett pussel per jul ;)

& GÖTEBORG watch out for ANNA&PATRICIA! hehe, sara vinner allt!



puuuuuuuuuuuss



ps. jag är hög på chokladtryffel. ds.

2009-12-25 @ 23:21:24
URL: http://annahelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback