Marry Christmas/God jul


Patriciaemilie 2009-12-24 @ 14:04:45

Hej sitter hos Farfar och är propp mätt på julfrukost.Imorse öppnade jag mina morgon julklappar och det var två poketböcker,Liv och Lovisa & 14år och till salu.I det andra paketet var det ett par flanelpayamas byxor som jag önskar mig.Älskar dem,dem är jätte mjuka och dem kommer ersätta mina gammla joggingbyxor att mysa i.Har lekt med woxi på deras balkong.Ni skulle ha sett hur han kanade iväg efter en morot som har suttit på en snögubbe.Deras balkong är som en isbana.Min jul morgon har varit hel mysig.Hoppas er fortsätter lika bra som min.Marry Christmas Patriciaemilie.

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback