"I am going to do it my way"


Patriciaemilie 2009-12-13 @ 19:57:16


picture; me

Hey ho! Sitter och har precis tittat på project runway.Har inga nya bilder men jag hittade en gammal som jag fixade till lite så att den blev som en ny.Och så har jag hittat en ny favorit låt, Life is a highway.Och jag får bara en sån härlig sommar känsla när jag lyssnar på den.Ni vet när man cyklar längst nere vid stranden och vinden susar i öronen.Så nu längtar jag ännu mer efter sommaren.Hoppas att er helg har varit bättre än min.För nässpray och näsdukar har varit mina buddies i helgen.With snuv Patriciaemilie.

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback