Christmas eve/Julafton


Patriciaemilie 2009-12-23 @ 13:51:26

Hej tänkte bara berätta hur min julafton ser ut för att jag kommer inte hinna blogga om det imorgon.Först på förmiddagen ska jag kanske till Farfar och Marie.Sen vid 15.00 ska jag äta middag hos mormor och öppna julklappar.Sen ska jag hem till Carolin och spela julklappsleken,jag ska ta mina egna julklappar om jag kan.Sen blir det öppna fler julklappar sen när man kommer hem.Sen ska jag slappa hela juldagen, sweet!Tänkte att jag avslutar med GOD JUL på er alla, With love Patriciaemilie.

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.
Postat av: ESSEM, Selena

GOD JUL PÅ DIG MED!

<3

2009-12-23 @ 17:31:03
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback