Like the sun that will steal the early morning


Patriciaemilie 2010-01-20 @ 16:12:40

Hey! Komma hem ifrån skolan för ca 1timme sedan tänkte att jag skulle ta lite nya foton nu.Har haft so boken och spanska boken som sällskap vid köksbordet.Har även försökt att få tag i Anna idag.för jag vill sågärna att hon ska få min present som jag har köpt till henne.Jag är nästan lite avis på den.Jag vill också ha en!Men som tur så snart blir ju jag också 16 bast.Bara 1månad och 8dagar kvar.With love Patriciaemilie.

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback