Thursday I don't care about you


Patriciaemilie 2009-10-08 @ 23:03:01

Hej idag har det varit en helt okej skoldag, vi var i Helsingborg och bowlade och spelade badminton. Men mitt störrsta problem var efter det. Så här ser en vanlig dag ut för mig- Först skolan plugga plugga rast plugga plugga hem vila 30min plugga plugga äta städa(ibland) plugga plugga sova sen börjar allt om igen...Detta är inte kul och det blir ännu mindre kul när jag vet att jag måste plugga n i helgen också. Men inte lika mycket som idag men ändå! Och vissa lärare kan sitta och säga att dem inte tar med jobbet hem, nä det gör inte vi elever då heller kan jag tala om! Vi sliter häcken av oss medan ni fikar med era väninor! Och jag vet att man inte ska klaga men det är ju det ända jag kan just nu!Sen är det en sak till jag måste få ut ja, jag har slutat på handbollen. Det tar i men så är det. Kommer sakna det grymt mycket. Sorry tjejer om ni tycker jag sviker er men jga klarade inte stanna och säga det till alla,saknade det bara mer då.Älska er! Ja så nu känns det lite bättre jag har fått ut både ilska och sorg i detta inläggen men nu ska jag sussa. Love Yaa!

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback