This ain´t hollywood.


Patriciaemilie 2009-10-09 @ 14:48:04

Hej hoppas ni har märkt att jag har lagt in lite olika nya saker. Tex; portfiolo,fashion... som ni hittar högst upp på bloggen om ni klickar på en av dem så kommer ni till lite olika roliga saker som jag har lagt in.Hoppas ni gillar det. Nu är det fredag och jag drar till lovley Malmö. Tänkte även säga att nu har jag verkligen bokat upp hela november med alla skolor som man ska till öppethus på. Hoppas att jag hittar någon skola jag gillar annars är det kört liksom.Men nu måste jag packa,See Yaa!

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback