Peacelovebeutiful


Patriciaemilie 2009-10-28 @ 19:21:46

Hej igår kom Selena ner till malmö.Jag hämtade henne vid 11tiden.sen gick vi en stund på stan och sen blev det nårga foton.Vissar er dem sen för att just nu sitter jag hemma i landskrona hos min morbror där jag passar på att läna datorn ett tag.Men täbnkte bara berätta om mina fynd igår.Först fyndade jag en triko kavaj och en batik mönstrad tröja ,som jag bara älskar,på Monki.Fick det till halva priset.Sen hittade jag ett par peace öronhänge med strass.Hittade inte exakt dem som jag köpte men hittade liknande på kyssjohanna.com.Nej nu får ni ha det så bra sålänge.Love Yaa!

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback