Yeasterdaymemories


Patriciaemilie 2009-10-24 @ 22:31:29

Hej har inte kunnat skriva något för min underbara laptop har lagt av men ska se om jag kan laga den så fort som möjligt.Tänkte skriva lite om vad som har hänt den senaste veckan.Förra fredagen var jag med Mikki och Ellinor.Först skulle vi hitta en present till Mikkis mamma på stan sen hyrde vi en skräckfilm som vi sen kollade hemma hos mig.Den var helt okej men det var inte speciellt läskig, lite i slutet bara. Sen på lördagen köpte jag tapet och målar färg till mitt rum hos mamma. Sen målade jag alla stora garderods dörrar och blev så grymt nöjd. Sen slappade man hela söndagen. Sen på måndagen så målade jag klart alla garderobs dörrar och sen pluggade man hela veckan.Men i torsdes var jag på campeon bio i Helsingborg med Mikki och Ellinor.Sen drog man till lovley malmö och här stannar jag hela veckan, nästan i alla fall.Love yaa!



Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback