Hellosunshine


Patriciaemilie 2009-10-05 @ 19:00:44

Hej idag har vädret varit toppen här ner i sköna skåne.Blåst lite men annars var dagen helt underbar. Anna kom igår käll och stannade till idag. Först i morse visste inte vi vad vi skulle göra men sen kom vi på att vi kunde åka till sköna gröna Helsingborg. Vi käkade på min favorit plats Haket, älska!Sen skulle jag köpa mina skor som jag igentligen skulle ha köpt igår men dem hade dem inte i min storlek på center cyd. Men så komm vi inte på om det fanns dinsko i Helsingborg så jag fick messa och fråga den person som kan Helsingborg bäst, Josephine Turesson, tur att hon finns. Så till slut fick jag mina älskade skor.The end!

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback