Boringshit


Patriciaemilie 2009-10-04 @ 14:35:21

Hej tänke bara skriva några rader innan jag börjar på min rapport om vår gem-motor som vi gjorde på no:n i veckan. Känner igentligen inte för det. Det var kul att bygga den men detta är nog det tråkigaste av allt men det är bara att göra det.Men man slipper ju att ha prov på det så det är ialla fall en sak som är positiv idag. Kännde mig kraslig men glad imorse för att solen var framme men nu känns allt hopplöst. Det regnar eller snarare öser ner och det blåser mer än igår. Hoppas ni är mer uppåt än jag idag, Love Yaa!

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback