You had a boyfriend who looked like a girlfriend


Patriciaemilie 2009-12-20 @ 13:10:56


picture;me

God morgon alla härliga läsare.I dag är man på gotte humör.I hörlurarna finns Somebody told me-The killers.Idag vet jag inte riktigt vad som händer men jag hittar nog på något kul.Ska sminka mig och klä på mig lite kläder sen ska jag ut en stund och köpa en julklapp.I morse försökte jag och mamma komma på tio julklappar som ska passa både kille och tjej,svårt, för att på julafton ska vi till carolin och spela julklapps leken.Men nu måste jag fixa mig,With love Patriciaemilie.

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback