Would you spit me in the face"


Patriciaemilie 2009-12-14 @ 18:43:56


picture;Selena

Hej har nästan precis kommit hem från tan hittade allt jag behövde och lite till.Blev helt förälskad i ett par morgon tofflor,sonia for HM, och dem skulle jag nästan kunna ha till fin skor.Vill ha men jag har ju redan ett par med Betty Bopp som exakt alla undrar varför jag går  runder i dem hela tiden.Jo ,ör jag fryser alltid om mina fötter och dem är så sköna.Jag har hittat mig ännu en vardags bekvämlighet-morgon tofflor och ju varmare desto bättre.With love Patriciemilie.

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.
Postat av: SELENA

OHYES! ph by Meeee ;)

<3

2009-12-14 @ 22:52:38
URL: http://selenam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback