Stuck with you/fast med dig


Patriciaemilie 2009-12-09 @ 19:38:02


Picture;me


Hey som ni kanske ser med bilden så har jag ett problem med klotter som jag stör mig på så mycket.Jag satt i skolan för någon dag sedan och klottrade lite på min hand för skoj skull.Så tänkte jag så att det går väl bort när jag tvättar händerna men nej då.Då har jag kladdat på min hand med en permanent penna och det går inte bort och jag skrev så fult också.Jag har till och med provat att ta bort det med acceton.Men inget fungerar.Och ett tips klottra aldrig fult med en permanent penna på din hand.With klotter Patriciaemilie.

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.
Postat av: ANGELICA

haha tack du :)



Det där har jag faktist varit med om, och det sög. Men försvinner nog efter några dagar ;)



2009-12-09 @ 20:24:03
URL: http://angelicabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback