Smile like you mean it for once!


Patriciaemilie 2009-12-20 @ 23:23:19


picture:me     armband1;lindex armband2;Thomas sabo

Hey!Idag har det inte hänt mycket.Jag hängde med Anna en stund i eftermiddes och gjorde julgodis,hemma hos henne.Sen kollade vi film och sen drog jag hem och käkade.Sen har det inte hänt mer.Har inte orkat göra något idag.Imorgon ska jag försöka att hitta på fler saker och uppdatera oftare.Letar efter insperation till sommaren så att man kan fynda sen när det är rea i massor.Jag vet ganska bra vad det är jag ska leta efter så att det inte blir så mycket onödigt i gaderoben.Ska även se om jag kan snygga till mina gammla kläder sen nu till våren.Men det lär ta ett tag innan våren kommer för imorgon så ska det bli kallare!Jag kommer att dö...With love Patriciaemilie.

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback