Sleepy for the evening/Trött för kvällen


Patriciaemilie 2009-12-13 @ 21:52:01

Hej är så himmla trött i med att man är sjuk.Men jag ska strax krypa ner under täcket och kolla på The holiday på trean.Men så tänkte jag att jag skulle skriva några rader innan jag stänger datorn.Sitter och funderar på hur alla människor på tex. tågstationer.Kan vara så sura och irriterade på varandra fast det är så nära julen.I dag på perongen så stod det folk mitt i vägen om vägrade flytta på sig när alla skulle på tåget och sen var där en konduktör på tåget som klagade på exakt alla som stod vid mig.Han sa till och med till ett pare med två hundar att de var tvungna att försvinna där ifrån fast vart skulle de ta vägen liksom?Och sen stod det en kille,brevid mig,som lutade sig på dörren för att han kunnde inte hålla i sig i någonting och konduktören bara muttrade att han inte fick luta sig fast dörren var stängd och sen skällde konduktören ut två studenter som gick på i lund som satte sig på golvet och pluggade.Och tåget var helt fullt också.Så varför kan inte folk bara tänka på hur trevligt det skulle va om man gav alla sina medmänniskor ett leende istället för ett surt muttrande.Fundera på det ni.With love Patriciaemilie.

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback