Silver apple/Silver äpple


Patriciaemilie 2009-12-14 @ 16:42:33








pictures;me

Hej tog lite roliga bilder när jag kom hem.Hoppas ni tycker att det inte är för tokigt att ha ett äpple på huvudet.Idag har outfiten bestått av massor av armband från diverse butiker,tröja och trikå kavaj från Monki.I skolan har det inte hänt mycket jag har bara gått runder och skrattat för att jag har varit så trött.Det är skönt att veta att snart är det jullov.Och det ska bli så himmla härligt.Att bara slappa i tre vekor det är himmelriket när man är utbränd student.Men arbetet börjar att betala av sig,jag har höjt mig i två ämnen redan.så är jätte glad.Jag ska snart ner till stan och köpa julklapp till Anna och Selena ocj jag ska köpa #"@&%#@ till dem, haha.Ursäkta av brottet men jag har redan hållt på att avslöja det en gång idag.Jg hoppas att ni gillar bilderna.With love Patriciemilie.

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback