Nu är det jul i vårt hus"


Patriciaemilie 2009-12-22 @ 17:30:21


picture;me


Hej igår hade man en najs dag med Anna och Selena.Hittade jag en liten svart julgran.Ville egentligen ha en vit men svart är väl inte fel det heller.Köpte vita och silvriga kulor och rosa slingor till den.Fick hjälp av två knäppskallar,Anna och Selena, att klä den och packa upp den.Den är jätte gullig.Och i topp sitter en fågel som mamma har köpt på en julmarknad för ett tag sen.Men jag tror att den är lite liten alla paket får inte plats under den.Men den ger det lilla extra i lägenheten,nu inför jul.Idag har jag inte gjort mycket.Tog bara lite foton på granen.Och ingen har en så snygg gran som mig!With love Patriciaemilie.

       P.S det snöar jätte mycket där ute och det är -100 så ett tips gå inte ut,jag har testat.

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.
Postat av: Anna

fågeln är sjukt läskig. PUNKTSLUT!

2009-12-22 @ 22:23:20
URL: http://annahelgesson.blogg.se/
Postat av: ESSEM, Selena

Håller med Anna! ;O

Haha

2009-12-23 @ 11:39:52
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback