Jag ser det snöar/Jar ser det snöar


Patriciaemilie 2009-12-13 @ 14:40:13

Har precis avslutat lite plugg inför mitt sista prov på hela terminen.Och helt plötsligt när jag satt vid fönster och gjorde den sista uppgiften så börjar det helt plötsligt snöa.Fast det varade inte så länge men det är ju inget att skrytta om man bor högre upp i landet.Även om jag går runder och fryser som en liten kyckling hela tiden så är snö ganska kul.Det är bara synd att det nästan aldrig håller i sig här nere i skåne men nu har jag fått se det i alla fall.Nu ska jag äta lite god julmat och då menar jag igentilgen köttbullarna och korven.With love Patriciaemilie.

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback