I have learn my lesson well


Patriciaemilie 2009-12-10 @ 07:47:32


picture;me     jeansskjorta från cubus

Godmorgon alla morgon pigga personer.Och ni som inte är det så vet jag hur ni känner er.Jag vill bara krypa ner i sängen igen.Idag vaknade man med ont i halsen och täppt i näsan men sen tog jag lite nässprey och nu känns det lite bättre.Erik hassle har även piggat upp mig.Ja idag är det lucia repetition.Och sen imorgon ska vi gå lucia inför hela skolan man är lite nervös för jag råkar alltid göra något fel.Och jag hoppas att jag får någon med korthår framför mig.För ända sen jag var liten så har jag alltid varit så rädd för att råka gå för nära den personen framför och sätta fyr på deras hår.Men hoppas vi har minst en meters avstånd så klarar jag nog det.Nej nu måste jag dra till skolan fast jag bara hatar det.With love Patriciaemilie.

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.
Postat av: angelica

haha jadu, tur att det inte är en tattoo gone bad iaf :D

Tack så mycket! Den har jag gjort i photoshop :)

2009-12-10 @ 13:32:20
URL: http://angelicabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback