I hate mondays/Jag hatar måndagar


Patriciaemilie 2009-12-07 @ 21:47:20


Pictures;me

Hej idag har det varit en helt vanlig hata måndag.Men idag blev jag klar med min slutuppgift på syslöjden,som vissa kanske inte vet så vill jag bli kläddesigner.Själva grund klänningen är gjord i manchester och med en linning med band där bak till att knyta en rosett i ryggen.Och det bästa en stor tyll kjol.Jag blev så himmla nöjd.Nu är det bara att hoppas på att jag får ett bra betyg för den och min dokumentation som jag gjort.Men jag älskar klänningen i vilken fall som helst.Bara så att ni vet så är designen helt efter eget huvud.with love Patriciaemilie.

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.
Postat av: SELENA

Den på bilden!? ;O;O

2009-12-08 @ 15:02:59
URL: http://selenam.blogg.se/
Postat av: SELENA

Sv' Hallå! Ja klart ;O;O

:D

2009-12-08 @ 19:12:22
URL: http://selenam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback