I am just a smalltown girl


Patriciaemilie 2009-12-17 @ 20:36:42




pictures;me

Hey Sitter och kollar på gammla simpson avsnitt som uppvärmning innan Simpson the movie.Sitter och lyssnar på the killers också.Så nice ihop med bilderna jag tog för två sekunder sen.Sen imorgon har man sovmorgon till 10.00 och sen är man i skolan en timme sen slutar man,så härligt!Sen ska jag,Anna och Selena gå och fika på stan och byta julklappar.Hoppas de gillar sina.Nu ska jag diska sen blir det mer Simpson.With love Patriciaemilie.

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback