I´am feeling blue, again'


Patriciaemilie 2009-12-12 @ 21:42:36




Pictures;me  från konserten igår

Hej idag vaknade man och kännde sig helt öm i hela kroppen.Redan i torsdes kännde jag att det var något pågång.Och det är så himmla typiskt för att idag hade jag igentilgen tänkt att jag skulle åka ner till stan och köpa dem sista julklapparna men jag får köpa dem sen i veckan.Så idag har det inte hänt mycket jag har bara legat under mitt täcke och kollat tv.Sen ändrade jag lite små saker på bloggen(som ni kanske ser).I hope you like it!With love patriciaemilie.

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback