Fashion magazines/Mode tidningar


Patriciaemilie 2009-12-15 @ 21:42:51






pictures;me

Hej idag plockade jag fram alla mina gammla mode tidningar från detta året.Ganska kul att sitta och jämföra de olika månaderna och årstiderna.Jag längtar reda efter det nya årets nya tender och stillar att inspereras av.Och nu kollar jag på min absoluta favorit film Bridget jones dagbok.Och ibland känner man igen sig lite för väl.Men hur vore livet utan lite pinsamma stunder.Även om man skäms efteråt så efter några dagar eller veckor så lär man sig ju att skratta åt det.Och du som tycker att det är bara så hemskt att göra bort sig så trösta dig med att alla har gjort det någon gång.With love Patriciaemilie.

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback