+ + + + + + + + + + +


Patriciaemilie 2009-12-18 @ 17:16:59


picture;me


Hej idag har jag haft på mig min klänning som jag själv har sytt(som ni ser) och en kavaj från monki över.För det är lite kyligt ute.Jag hade jätte trevligt på stan med Anna och Selena.Och de blev jätte glada för sina julklappar och jag blev också jätte glad,jag fick det som jag har saknat i mitt sminkskåp.Sen nu ska mamma ha lite gäster och sen blir det pizza,jumi!Vi var i tvätttstugan för en stund sen och helt plötsligt får man näseblod och jag har aldrig näseblod.Jätte konstigt.With blood Patriciaemilie.

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback