Dream sweet/Dröm sött


Patriciaemilie 2009-12-19 @ 23:42:22

Hey vill bara skriva ett par rader innan jag sätter mig i sängen och kollar klart Stardust.Den är så bra!Idag har det hänt helt okej mycket saker.Flyttning,julmiddag och träffa Anna.Får se vad jag hittar på imorgon.Jag ska nog slå in några julklappar.Sen får vi se vad som händer.Och nu kom jag på att det är ju bara 5 dagar kvar till julafton och imorgon är det 4;advent.Och jag som inte har fått tag på alla julklapar än,woops!Jag får se om jag kan fixa dem flesta imorgon om det är öppet i stan.Nu slutar reklamen och filmen börjar,Puss och kram Patriciaemilie.

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback