Colurful dreaming/Färgglada drömmar


Patriciaemilie 2009-12-14 @ 22:41:49


picture;me

Hey!Sitter i sängen och ska snart stänga datorn men jag tänkte att jag bara skulle avsluta denna dagen på bloggen också.Jag valde att prova något nytt med bild valet och resultatet blev väl hyfsat(som ni ser på bilden).Jag har varit lite för mycket svart och vit på sistone och så har jag tänkt att jag har velat prova detta länge.Så nu tackar jag för mig för idag men imorgon kommer en ny dag.Sweet dreams Patriciaemilie.

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback