Christmas holiday/Jullov


Patriciaemilie 2009-12-18 @ 11:44:27

Hey nu har jag jullov i tre veckor framåt.Sitter hemma hos mig med Anna och väntar på att klockan blir 12.Så att vi kan bege oss ner till stan och fika med Selena.Vet inte vart vi ska fika exakt men det är ju sällskapet som är viktigast.I skolan hände det inte mycket,gjorde kosrord,sen fick vi våra betyg men en glad nyhet är att vi får 10min extra på morgonen sen på vårterminen,härligt!Nej nu får jag sluta vara så osocial mot Anna.With love Patriciaemilie.

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback