Break the silence/bryt tystanden


Patriciaemilie 2009-12-02 @ 18:35:20




pictures;me halsband har jag fixat själv

Hey,idag har jag på mig min Depech mode tröja som är min favorit från i sommras när jag var och kollade på dem i Köpenhamn.Helt otroligt!Idag klippte jag mig,blev jätte nöjd!Samma frisyr men ändå.Sen en annan sak är att i sent i går kväll fick jag lite panik.Jag var så hundra på att jag visste vad jag vill gå på efter skolan men nu är jag helt osäker men idag fick jag ialla fall ta i syon och fick en tid hos honom på fredag,tack och lov.annars har det varit en bra dag.With love Patriciaemilie.

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.
Postat av: JW

lite sen, hehe men den sista bilden är sååå fin!

2009-12-14 @ 18:07:07
URL: http://rejowe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback