A white Christmas/En vit Jul


Patriciaemilie 2009-12-16 @ 19:32:40


picture;me


Hej nu faller snön utanför mitt fönster.Och det har lagt sig så finnt över allt på gator och hus.Bilden ska föreställa ett försök till att fånga det på bild,men det gick nog inte så bra.Och om vi i skåneland har tur kan vi kanske få en vit jul.Och det hade vrit elt underbart,enligt mig.Idag har man haft skratta attatacker både hemma och i skolan.Tills sist vet man inte vad man skrattar åt.Har även fått januari nummret av ELLE!Jag har läst mig horoskop oh gottat mig i modet och bilderna.Min favortit tidning året om.Hoppas n har haft en lika bra dag som jag.With love Patriciaemilie.

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback