A long way home/En lång väg hem


Patriciaemilie 2009-12-17 @ 15:13:15

Hej har precis kommit hem ifrån skolan och det ligget ca 3dm snö överallt.Och det blåser så att det svider i kinderna.Fick gå idag till skolan och i morse känndes det ganska skönt men nu när vi skulle hem känndes det som att det skulle ta evigheter.Men nu ska jag se om jag kan få något i magen innan Selena kommer.Oj, glömmde nästan att idag var det sista skoladagen på hela höstterminen och det innebär att det snart är dax för gymnasiet,som jag längtar så efter.Skriver mer sen,With love Patriciaemili.

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback