The curious is cilling me'


Patriciaemilie 2010-01-26 @ 21:51:46



Hey nu tackar jag för mig.Fick en överaskning i brevlådan idag.Som vissa av er kommer ihåg så vann jag hos Melina&Alicia.Och idag kom priset med posten men jag måste hämta det först på posten i stan som jag hade tänkt att göra imorgon direkt efter skolan.Jag håller på att dö av nyfikenhet.Måste tyvärr be om ursäkt om ni saknar lite bilder på mig men jag är ganska förkyld och då har man inte foto humör.Sweet dreams Patriciaemilie.

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.
Postat av: Anna

Hihi, jepp 2 år sen & still going strong & danke!

2010-01-26 @ 21:59:08
URL: http://annahelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback