Lazysunday


Patriciaemilie 2009-11-15 @ 22:09:29

Hej idag har det inte hänt mycket,pluggat lite.Sen satt jag funktionär vid 18.30 med Selena.Man fick in en bra peng då.Så det känns lite bättre nu när man har lite stålar i fickan.Är lite deppig för att jag vet att det är Måndag imorgon.Inte så kul men som tur ska jag till malmö både på tisdag och onsdag,där ska jag kolla gymnasium så jag kanske inte hinner skriva så mycket i veckan men det kommer en raport om det sen när jag har tid.Sweet dreams!

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.
Postat av: lowe

svar: ja det stämmer. jag går textil & konfektion på almåsgymnasiet och det var ett riktigt bra val! :)

2009-11-16 @ 20:54:12
URL: http://loweo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback