Iamfeelingblue


Patriciaemilie 2009-11-18 @ 20:32:29

Hej idag har det varit en kass dag i skolan, längtar bara bort.Sen tog jag mig till stationen fast jag hölt på att blåsa bort.Gick och kollade i lite butiker men hittade inget.Sen blev det macdonlads.Sen fick man leta i ca 10 min ute i ös regnet och skoskav efter en skola.Gillade den verkligen men vi får se,sen tog jag precis det sista tåget hem.Alla andra blev instälda, tur gubbe kan man kalla mig.Sen tog jag bussen hem men den sista biten fick jag cykla och det var några gånger cyklen lyte från marken,det var lite creepy.Nu ligger man i sängen och mår skit kast får se om det är bättre imorgon.Miss Yaa Sunshine!!

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback