Asickone


Patriciaemilie 2009-11-23 @ 21:26:29



Hej idag har det inte varit en händelse rik dag.Tog mig till skolan,var där ungefär en halvtimme sen åkte jag hem mådde inte bra.Kom hem hinner spy sen har man varit säng liggandes hela dagen.Kollat Pretty women,Step up,Hairspray och Grease2 så tröttnade lite på tv nu på kvällen.Tänkte att jag inte skulle få er att må illa.Så skriver om hur glad jag är för att Project Runaway ska komma med en helt ny säsong.Som de flesta vet så älskar jag det och även idag har jag kollat på gammla älskvärda avsnitt.Love,love,love!Så mssa nu inte det!Premiär den 6 december 2009.Hoppas ni gillar det lika mycket som jag,fast jag är nog deras största fan.Hoppas ni håller er krya för jag kan lova inte så kul att vara sjuk men man har i alla fall en andledning att inte gå upp ur sängen.With love Patriciaemilie!

P.S. Man blir lite sugen på att måla naglerna

Kommentarer


# Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges.
# Ditt Ip-nummer syns så tänk dig för innan du skriver något dummt.
# Alla bilder är copyright.
# Om du har någon fråga så fråga på.
Postat av: Anna

LUGG + NAGELLACK, kan det bli bättre?

Nej, skulle inte tro det :D

2009-11-23 @ 21:33:45
URL: http://annahelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback